مهاجرت به اسپانیا,اقامت اسپانیا,تحصیل در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا,اقامت اسپانیا,تحصیل در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا,اقامت اسپانیا,تحصیل در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا,اقامت اسپانیا,تحصیل در اسپانیا

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

 توصیه‌هایی برای اتاق کودکان


 نکته‌هایی برای اتاق کودکان:

 
وقتی نوزادان تازه شروع به راه رفتن کرده اند، یعنی تقریبا 1 الی 3 سال دارد و استارت به راه رفتن کرده، حتما با اتاق نوزادی وی با ایراد مواجه خواهید شد. کوچولو شما در این سن عاشق این است که حرکات مستقلی داشته باشد، قصد دارد بازی کند و رشد حرکتی او هر روز بیشتر می‌شود.کودک در اینزمان دوست دارد آزادانه حرکت کند و از دیدن استقلال خود لذت می‌برد. شما باید فضایی برای گسترش آزادی او فراهم کنید؛ جایی که بتوانند به راحتی در آن بدوند و جای امنی که بتوانند بالا و پایین رفتن را تمرین کنند. بنابراین باید اتاق را برای تمام این کارهای او آماده کنید، زیرا او در این شرایط ممکن است بارها از وسایل اتاقش آسیب ببیند. تمام این‌ها ثابت می‌کند بعد از این‌که فرزند شما به راه رفتن افتاد لازم است تغییراتی در چیدمان اتاقش بدهید. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند بهترین و امن‌ترین اتاق را برای فرزند نوپای‌تان فراهم کنید.

خوشگل های خطرناک
به هیچ وجه برای اتاق کودک‌تان از پرده کرکره استفاده نکنید. کودک ممکن است در آن گیر بیفتد و آسیب ببیند. مگر این‌که پرده بالا و دور از دسترس کودک باشد. بند پرده‌ها را هم دور از دسترس فرزندتان قرار دهید تا در اثر بازی دور گردنش نپیچد یا پرده را روی خودش نیندازد. به علاوه برای اتاق کودک نوپا نباید از چراغ خواب کنار تخت استفاده کنید. هر چند که این چراغ‌ها بسیار زیبا هستند اما کودک شما ممکن است با دست زدن به آن‌ها دستش را بسوزاند، دچار برق‌گرفتگی شود یا آن را روی خود بیندازد.

جایی برای بازی
بهتر است بعد از این‌که فرزندتان راه رفتن را شروع کرد، وسایلش را متراکم‌تر بچینید و بخشی از اتاق فرزند خود را برای بازی او خالی کنید. کودک شما دوست دارد اسباب‌بازی‌هایش را دورش پخش کند و با آن‌ها سرگرم باشد. خیلی از خانواده‌ها از موکت خوش‌شان نمی‌آید اما برای بچه‌ها کفپوشی مناسب‌تر است که نرم‌تر باشد تا در اثر زمین خوردن به بچه آسیب نزند. بهتر است کف بخش بازی اتاق فرزندتان یک فرش نرم یا کفپوش پهن کنید. این فرش بهتر است رنگی باشد و پرز نداشته باشد تا برای سلامت فرزندتان مشکل آفرین نباشد. می‌توانید چند روز یک بار کف محل بازی اتاق فرزندتان را بخارشو بکشید تا از سلامت آن مطمئن شوید و دیگر نگران اسباب‌بازی‌هایی که او از زمین برمی‌دارد و به دهان می‌گذارد، نباشید.

این‌ها مال اوست
اسباب‌بازی‌های فرزندتان را دور از دسترس نگذارید. این کار باعث می‌شود کودک بتواند هر وقت هر وسیله‌ای را که خواست بردارد و با این روش حس استقلال را در خود تقویت کند. تمام وسایلی که لمس آن‌ها برای کودک خطرناک نیست را در جایی قرار دهید که بتواند به راحتی آن‌ها را انتخاب کند و بدون کمک شما آن را بردارد. این کار علاوه بر حس استقلال، حس کشف و تلاش برای به‌دست آوردن را هم به کودک می‌دهد.

  • معصومه محمدی


نخستین لپتاپ نازک دنیا به فروش می رسد

یک کمپانی آسیایی از نخستین  لپتاپ باریک آسیایی  در نمایشگاه کامپیوتکس رونمایی کرد.

به گفته آبان، کمپانی های زبانزد در حوزه تولید رایانه های شخصی با مبارزه بر سر کاهش قطر لپ تاپ های خود با یکدیگر رقابت جدی را آغاز کرده اند. برای مثال شرکت اپل با ساخت آخرین مدل لپ تاپ مک بوک خود به ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر و شرکت اچ پی هم با ساخت لپ تاپ ۱۰.۴ میلیمتری پا به عرصه این رقابت گذاشته اند.

صفحه نمایشگر ZenBook ۳ دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه ای است و از آخرین نسل پردازشگر i۷ برخوردار و دارای حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و SSD یک تراباتی است.

در لپ تاپ های جدید محصول ایسوز، سیستم خنک کننده ای وجود دارد که از یک فن پلیمری کریستال مایع به قطر ۳ دهم میلیمتر و یک لوله گرما با آلیاژ مس برای خارج کردن حرارت دستگاه استفاده می شود.

باتری این لپ تاپ ۴۰ Wh لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۹ ساعت شارژ داشته باشد.

در ZenBook ۳ درگاه USB-C برای انجام سریع شارژ وجود دارد که ظرف مدت ۴۹ دقیقه می توان ۶۰ درصد باتری را شارژ کرد.

لپ تاپ های جدید ایسوز در سه رنگ آبی، خاکستری و رز گلد عرضه شده اند و قیمت آنها از ۹۹۹ دلار تا یک هزار و ۹۹۹ دلار با توجه به نوع حافظه و سیستم پردازشگر متفاوت است.

  • معصومه محمدی

احتمال بهره گیری از صفحه‌ نمایش OLED در گوشی آیفون 8

احتمالا می دانید که موبایلآیفون امسال، گفته نشده است که پیشرفت چندان بزرگی در قیاس با گوشی سال قبل‌اش داشته باشد. با این تفاسیر، باتوجه به گفتگوهای مردمی انتشاریافته ، آیفون سفت و سخت مشغول کار روی آیفون هشتمی باشد. یکی از قابلیت‌های آیفون سال آینده‌ی اپل، ظاهرا صفحه نمایش OLED است.

ظاهرا آیفون سال آینده‌ کلید Home را هم ندارد و بدنه‌اش تماما شیشه‌ای است.

هنوز هم نمی‌دانیم که چقدر می‌توانیم به این شایعات اعتماد کنیم، اما اصولا اگر خبری باشد، سر و صدای آن به بیرون درز می‌کند. طبق گزارشی که بلوم‌برگ منتشر کرده است، شرکت Applied Materials که یکی از تامین‌کننده‌های اصلی اپل است، چهار برابر بیشتر از معمول قطعات ساخت صفحه‌های نمایش OLED را سفارش داده است.

با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی مدت‌ها است که مشغول استفاده از صفحه‌های نمایش OLED هستند و سامسونگ هم که بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی موبایل اندرویدی است، خودش صفحه‌های نمایش‌اش را می‌سازد، هیچ دلیلی برای افزایش تقاضا برای قطعات صفحه‌های نمایش OLED و آن هم به این مقدار، وجود ندارد؛ مگر اینکه اپل که سالانه میلیون‌های آیفون می‌فروشد هم بخواهد در گوشی‌های‌اش از صفحه‌های OLED استفاده کند.

شایعات می‌گویند که آیفون سال آینده‌ی میلادی در کنار صفحه نمایش OLED، کلید Home را هم ندارد و بدنه‌اش تماما شیشه‌ای است.

  • معصومه محمدی

 

 لیست بهترین ومدرن ترین خرید عروسی

 لیست مناسب ترین ومدرن ترین خرید عروسی  به عروس و شاداماد در تهیه لیست کامل برای   خرید عروسی   و برگزاری مراسم برتر یاری میکند . خرید با خود هیجاناتی از قبیل تحول ، رشد  و ... را بهمراه دارد . بیشترین هیجانی که پس از خرید عروس ها آن را تجربه میکنند هیجان به روز شدن شدن است . و قطعا اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت. لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

  • معصومه محمدی

 ویرایشگرعکس مستقیم برای طراحی اینفوگرافیک


Pixlr در واقع فتوشاپ  مستقیم و رایگان است. قادرید عکس های اینفوگرافیک خویش را ویرایش، تنظیم و فیلتر گذاری کنید, ساخت اینفوگرافیک بی انکه ثبت نام کنید .ویرایشگرعکس مستقیم برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک  ، ویرایشگرعکس مستقیم بر پایه پیکسلر ساخته شده است و تمامی امکانات  پیکسلر را دارد .و قیمت طراحی اینفوگرافیک را پایین می آورد و تعداد سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک یا افراد طراحی و ساخت اینفوگرافیک در ساخت اینفوگرافیک یا طراحی اینفوگرافیک بهتر و آسان تر می شود

  • معصومه محمدی

راههای ساده برای تحول گراحی دکوراسیون خانه تان

 آیا تایم دگرگونی اتاق تان رسیده است؟ با این کارهایی ارزان می‌توانید محیطه منزل تان را در یک چشم به هم زدن تحول دهید و از این تحول تازه لذت ببرید ...

1 - بخشی از خانه را رنگ بنفش بزنید.
2 - دور شومینه را با صدف‌های دریایی تزیین کنید.
3 - یک آویز زنگوله‌ای در خانه بگذارید.

4 - هر جا و هرطور که می‌توانید یک اتاق روباز برای خود تهیه کنید.
5 - در تابستان تمام دیوارها را سفید کنید. مثل این می‌ماند که در ابرها غوطه ور هستید.

6 - رنگ اتاق کار خود در خانه را سبز کمرنگ بزنید تا این احساس را که در خانه درختی هستید به شما بدهد.
7 - اتاق خود را فقط تمیز نکنید، هر چیزی که روی هم تلنبار شده بیرون بریزید.

8 - بعضی وقت‌ها ساده‌ترین پنجره‌ها بهترین‌ها هستند.
9 - روکش مبل‌ها را عوض کنید. روی آنها پارچه‌های زیبا بیندازید و حواس تان باشد همیشه تمیز باشند.

10 - تا آنجا که می‌توانید گل و سبزه از باغچه برای اتاق‌هایتان بیاورید.
11 - اتاق خواب تان را با هر رنگ دیگری که دوست دارید رنگ بزنید.

12 - جلوی هر دری که به خانه راه دارد، ‌یک باغچه کوچک – حتی اگر چند گل بیشتر ندارد – درست کنید.
13 - بعضی وقت‌ها اگر وسایل باغبانی به صورت وسایل دکوری درون خانه استفاده شوند، حال و هوای خانه را عوض می‌کنند.

14 - اگر اجزای آرشیتکتی خانه مثل یک تکه دیوار آجری یا سقف چوبی را دوست ندارید، با رنگ سفید آنها را بپوشانید.
15 - آینه‌ها هر جا استفاده شوند، فضای بیشتری به محیط می‌دهند.

  • معصومه محمدی

 سفر به ناحیه فرانسه چه موقعی عالی می باشد

 سفر به منطقه فرانسه
منطقه فرانسه شامل فرهنگ، هنر، حذب های اجتماعی متفاوتی نسبت به سایر مناطق است . پایتخت این ناحیه شهر پاریس می باشد که در ناحیه شمالی آن واقع شده است. این شهر از پیشرفته ترین شهر های جهان در زمینه های هنری، فرهنگی، اقصادی به عنوان یکی از مراکز بازرگانی شناخته شده است. از مکان های معروف پاریس می توان به خیابان شانزلیزه، خیابان فبورگ سن انوره و کاخ الیزه اشاره نمود.
 

مکان های تفریحی فرانسه,کشور فرانسه,تور فرانسه

 
موزه لوور:
 موزه لوور معروف پاریس با معماری بسیار زیبا در زمان رنسانس ساخته شده که شامل بیش از 35 هزار اثر هنری در چندین قسمت مختلف را در خود جای داده است. نماد جهانی کشور فرانسه، با برج ایفل پاریس شناخته شده که جزو زیباترین و مشهور ترین سازه های جهان می باشد.
 

مکان های تفریحی فرانسه,تور فرانسه,موزه لوور

 
خیابان شانزلیزه:
خیابان شانزلیزه به معنی دشت الیزه خیابانی اعیان‌نشین و از معابر اصلی شهر پاریس است.خیابان شانزلیزه در منطقه ۸ پایتخت فرانسه واقع شده‌است. فرانسوی‌ها شانزلیزه را زیباترین خیابان جهان نیز می‌نامند  شانزلیزه با زیبایی فراوان، کافه ‌تراس‌های معروف و فروشگاه‌های لوکس یکی از معروف‌ترین خیابان‌های جهان است و کاخ الیزه نیز در نزدیکی این خیابان قرار گرفته‌است
 

مکان های تفریحی فرانسه,تور فرانسه,خیابان شانزلیزه

 
برج ایفل:
برج ایفل برجی فلزی در میدان شان دو مارس و در کنار رود سن واقع در شهر پاریس که امروزه به عنوان نماد فرانسه شناخته می‌شود و یکی از شناخته‌شده‌ترین بناها در جهان است. این برج هم اکنون بلندترین سازه موجود در شهر پاریس و چهارمین سازه بلند فرانسه است این بنا به عنوان پربازدید کننده‌ترین بنا در جهان شناخته می‌شود.
 

مکان های تفریحی فرانسه,تور فرانسه,برج ایفل

 
آژانس اولین سفر این تور را با خدمات گشت شهری به همراه تورلیدر ، بیمه نامه مسافرتی تا سقف پنجاه هزار یورو تحت پوشش حوادث، اقامت در هتل های 4 ستاره و ویزای شینگن برگزار می کند.

  • معصومه محمدی